Resolución de problemas e/ou exercicios |
Deste xeito, a alumna ou o alumno debe aplicar os coñecementos que adquiriu. Pode presentalo en formato folleto, tríptico, páxina web, blogue,... A aplicación desta técnica pode ser presencial ou non presencial.
Pódense empregar diferentes ferramentas para aplicar esta técnica como, por exemplo, chat, correo, foro, audioconferencia, videoconferencia, etc. |
15 |
|
B2 B10
|
C7 C8 C9 C16 C18 C19 C60
|
D1 D2 D7
|
Práctica de laboratorio |
Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou exercicios prácticos a resolver. O alumnado debe dar resposta á actividade presentada, aplicando
os coñecementos teóricos e prácticos da materia. Poden estar formuladas como preguntas curtas e/ou preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). O alumnado selecciona unha resposta entre un número limitado de posibilidades.
|
40 |
|
B1 B2 B3 B4
|
C7 C8 C9 C16 C17 C18 C19 C22 C60
|
D1 D2 D7
|
Cartafol/dossier |
Compilación de información sobre os traballos realizados durante o seu período de formación ou presentación dun traballo na aula para todo o grupo clase
|
5 |
|
B8
|
C7 C8 C9 C16 C17 C18
|
D1 D2 D7
|
Avaliación continua: Para acadar unha avaliación cointinua positiva, dada a modalidade de ensino presencial da materia, esíxese a realización e entrega das diferentes tarefas recomendadas na aula, tanto nos grupos A, B e C, para poder superar a materia a través da avaliación contínua é necesario ter unha nota mínima de 5 en cada un dos traballos realizados e nos diferentes probas escritas. Avaliación global: O alumnado non asistente ou non supera a avaliación contínua de forma positiva sobre os parámetros expostos anteriormente, terá dereito a unha avaliación global que consiste na realización dunha proba escrita de preguntas curtas e/ou tipo test (data marcada no calendario da Facultade de Ciencias da Educación e o Deporte para exames oficiais) sobre todos os contidos traballados na aula tanto nos grupos A, B e C. Esta proba estará basada na rigurosidade e profundización dos coñecementos e competencias acadadas polos alumnos/as na materia e terá unha ponderación de 10 puntos (100% da nota final). As actividades non superadas durante o cuadrimestre poderán ser recuperadas na convocatoria de xullo, manténdose as puntuacións previamente conseguidas nos traballos desenvoltos nos grupos B e C. Non se gardan para posteriores cursos.
De non ter superada a materia na primeira convocatoria,
as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo.
As datas oficiais dos
exames pódense consultar na web da facultade na ligazón correspondente http://fcced.uvigo.es/gl/docencia/exames |