Comprender que a dinámica diaria en Educación Infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexibles no exercicio da función docente. |
|
B2 B3 B5 B10
|
C8 C10 C20 C32 C59
|
D1 D2 D6 D7 D8 D12 D16 D18 D20 D21
|
Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno, coa finalidade de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo, na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 anos e 3-6 anos. |
|
B1 B9 B12
|
C12 C21 C30 C64 C66
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D10 D12 D14 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. |
|
B12
|
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D11 D13 D14 D16 D17 D18 D20 D21
|
Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos, en función dos diferentes modelos didácticos e das características e peculiaridades do alumnado. |
|
B1 B2 B3 B9 B11
|
C8 C10 C59 C64
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D11 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D21
|
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro, atendendo os criterios de control de calidade. |
|
B1 B9
|
C21 C26 C29 C30 C64 C66
|
D1 D2 D3 D7 D8 D9 D13 D17 D18 D21
|