1. Comprender, elaborar e saber aplicar os procedementos, estratexias, actividades, recursos, técnicas e métodos que interveñen no proceso de ensino-aprendizaxe con eficiencia, desenvolvendo todo o curso da acción nas actividades de loita
A1 A3 A4
B1
C1 C1 C5 C11
D1 D2
2. Deseñar e aplicar o proceso metodolóxico integrado pola observación, reflexión, análise, diagnóstico, execución, avaliación técnico-científica e/ou difusión nas actividades de loita
B9 B13
C2
D1 D2
3. Comunicar e interactuar de forma adecuada e eficiente, nas actividades de loita, demostrando habilidades docentes de forma consciente, natural e continuada
A2 A4
C3
D3 D4
4. Adaptar a intervención educativa das actividades de loita ás características e necesidades individuais para toda a poboación, atendendo ao xénero e á diversidade
A3 A4 A5
B4 B5
C4 C13 C14
D1 D4 D5
5. Identificar, comunicar e aplicar criterios científicos anatómico-fisiolóxicos e biomecánicos de destrezas no desenvolvemento das actividades de loita; para previr, minimizar e/ou evitar un risco para a saúde na práctica das actividades de loita
A2 A3 A4 A5
B1 B5 B9
C6 C13 C19 C22 C25 C27 C28 C30 C32
D4 D5 D6 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D14
6. Identificar, promover e orientar actividades que fomenten a adhesión a un estilo de vida activo e a participación e práctica regular e saudable das actividades de loita de forma adecuada, eficiente e segura por parte dos cidadáns coa finalidade de mellorar a súa saúde integral, benestar e calidade de vida
A1 A5
B1 B4
C11 C15
D1 D3 D11
7. Promover a educación, difusión, información e orientación constante ás persoas sobre os beneficios, significación, características e efectos positivos da práctica regular das actividades de loita, dos riscos e prexuízos dunha inadecuada práctica e dos elementos e criterios que identifican a súa execución adecuada, así como a información, orientación e asesoramento das posibilidades da práctica apropiada das actividades de loita na súa contorna
A1 A5
B6
C14 C26
D1 D2 D7 D14
8. Elaborar con fluidez procedementos e protocolos para resolver problemas pouco estruturados, imprevisibles e de crecente complexidade, articulando e despregando un dominio dos elementos, métodos, procesos, actividades, recursos e técnicas que compoñen as actividades de loita de forma adecuada, eficiente, sistemática, variada e integrada metodolóxicamente para toda a poboación e con énfase nos escolares, atendendo ao xénero e á diversidade e no ensino formal e informal das actividades de loita
A1 A2 A3 A4 A5
B1 B2 B4 B5 B6
C5 C12 C13 C14
D2 D3 D4 D5 D6 D16
9. Desenvolver e implementar a avaliación técnico-científica dos elementos, métodos, procedementos, actividades, recursos e técnicas que compoñen as actividades de loita; tendo en conta o desenvolvemento, características, necesidades e contexto dos individuos, os diferentes tipos de poboación e os espazos onde se realizan as actividades de loita
A1
B2 B3 B5 B6
C8 C16
D3 D6 D18
10. Identificar e realizar avaliación técnico-científica dos recursos materiais e instalacións deportivas, incluído o seu deseño básico e funcional, así como adecuada selección e utilización, para as actividades de loita, coa finalidade de realizar actividades seguras, eficientes e saudables, garantindo a seguridade, eficiencia e profesionalidade na actividade desempeñada no cumprimento da normativa vixente
B4
C8 C20
D5 D6 D22
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000