2. Principios pedagóxicos nos procesos de ensino-aprendizaxe e na actividade física e o deporte. |
- Coñecementos nos que se apoia a docencia en Educación Física.
- Ámbitos e contidos da Pedagoxía Deportiva. |
4. A función docente na educación física.
|
- Competencias docentes en Educación Física.
- Modelos de ensino-aprendizaxe.
|
6. Teorías, paradigmas e correntes pedagóxicas en relación aos procesos de ensino-aprendizaxe na actividade física e o deporte. |
- Paradigmas do movemento humano.
- Correntes pedagóxicas.
|
8. Interdisciplinariedade e transversalidade. |
- Axentes educativos.
- Outros axentes educativos en contextos non formais. |
10. Deporte e educación. |
- Bases pedagóxicas para unha Educación Deportiva.
- Deporte e cambio social no século XXI.
|
12. Reflexión e innovación sobre o acto educativo a través da actividade física e o deporte na sociedade actual. NNTT |
- Aplicacións socioeducativas da actividade física e do deporte: saúde, turismo e benestar, reinserción social, actividades de tempo libre e de lecer, etc.
- NNTT na actividade física e o deporte.
|