A evaluación intentará recoller e valorar todos aqueles aspectos relacionados co alumnado respecto ao campo
conceptual, procedimental, actitudinal e relacional. Está diseñada en *función das seguintes características: formativa,
continua, integral e final. Por tanto, afecta a todo o proceso de enseñanza-aprendizaxe.
A CALIFICACIÓN FINAL da materia resultará da integración das distintas notas das actividades realizadas tanto
nos contidos de Habilidades Rítmico-Expresivas como nos contidos de Habilidades Gimnástico-Acrobáticas. Deberán ter superadas todas as partes para obter unha calificación positiva. Os alumnos/as que non realicen todas as
actividades de evaluación obtendrán a calificación final de suspenso, aínda que algunhas actividades estén aprobadas. Si o
alumno/a realiza só algunhas das actividades do curso tendrán a calificación de suspenso, xa que se realiza unha evaluación continua de todas as actividades propostas.
Cando o alumno necesite de más dunha convocatoria para superar a materia, se guardarán notas parciais durante a
segunda convocatoria; é dicir, na convocatoria extraordinaria de xullo se mantendrán aquelas notas parciais que o
alumnado teña superadas, e solo se presentarán a aquelas que non superaron.
Para as demás convocatorias, o alumno/a deberá concorrer da mesma maneira a unha proba escrita de pregunta curta, tipo
test ou de desenvolvemento e dunha proba practica de ejecución e metodológica dos contidos traballados para superar a materia. Igualmente deberá presentar o traballo co seu soporte audiovisual do elemento gimnástico asignado pola profesora e elaborado según o desenvolvemento dos contidos traballados durante o curso.
A revisión de exámenes será no despacho das profesoras unha vez concluída a corrección.
OBSERVACIÓNS:
A PARTICIPACIÓN ACTIVA DO ALUMNADO NAS SESIÓNS PRESENCIAIS É UN FACTOR QUE DETERMINA O PROCESO DE EVALUACIÓN:
- A asistencia ás sesións prácticas será OBRIGATORIA (80% das horas totais da materia, non sesións) Se aplicará de forma individualiza a cada un dos 2 Bloques da materia (Bloque Rítmico-Expresiva e Bloque Gimnástico-Acrobática).
- Os alumnos que participen activamente, como mínimo, ao 80% das sesións deben obter o 50% da máxima puntuación posible na proba teórica e nas probas pr´rcticas para consideralas superadas.
- Os alumnos que NON participen activamente (meros observadores), como mínimo ao 80% das sesións, deben obter o
65% da máxima puntuación posible na proba teórica e nas probas prácticas para consideralas superadas. Este aspecto é tido en conta igualmente para os que non asisten ao mínimo esixido das sesións prácticas.
O alumnado discapacitado para a práctica motriz, podrá solicitar a adaptación das tarefas motrices a realizar nas sesións e nas probas de evaluación, no grao que as competencias da materia permítano. Aos incapacitados temporalmente para a práctica deportiva, a evaluación das probas prácticas de ejecución gimnástica se lle realizará cando a súa incapacidade temporal permítallo e no caso do bloque de habilidades rítmico-expresivas se realizará a través do visionado de vídeos.
BLOQUE: HABILIDADES GIMNÁSTICO-ACROBÁTICAS
- A falta de asistencia a más de dúas prácticas de laboratorio deste bloque (independentemente do seu justificación), supón además a realización dun
exame práctico de enseñanza metodológica dos elementos acrobáticos aos que non se asistiu.
BLOQUE: HABILIDADES RÍTMICO-EXPRESIVAS
-Debido ao carácter de evaluación continua, a NON asistencia ás sesións prácticas non dará dereito a realizar a coreografía en grupo. En caso de que isto suceda, a evaluación dos contidos prácticos se realizará mediante a evaluación de exercicios gimnásticos en vídeo. Do consinto modo, si unha persoa atópase incapacitada temporalmente para a realización das probas prácticas, podrá examinarse mediante a evaluación de exercicios gimnásticos en vídeo.