Guia docente 2024_25
Facultad de Diseño
Máster Universitario en Deseño e Dirección Creativa en Moda
 Materias
  Estética e Historia da Moda
   Resultados de Formación e Aprendizaxe
Código Descrición
A2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
A5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo.
B2 Coñecer o medio do deseño de moda no contexto cultural contemporáneo dende as ciencias humanas e sociais, baixo unha perspectiva histórica e crítica
B5 Capacidade de síntese, análise e pensamento crítico relacionado coas disciplinas históricas, teóricas e críticas do deseño de moda
C6 Coñecer a teoría e historia do deseño e da moda
C7 Capacidade para desenvolver un pensamento crítico ante as prácticas, tendencias e resultados do deseño de moda, desenvolvendo un criterio persoal fundamentado
C11 Estas familiarizado cos métodos de investigación relevantes en deseño
D1 Capacidade para a comunicación oral e escrita, tanto na propia lingua como en outras
D4 Capacidade de razoamento crítico e autocrítico
D5 Capacidade para a análise e a resolución de problemas, de adaptación a novas situacións e de toma de decisións de xeito creativo e innovador
D8 Capacidade para o traballo, aprendizaxe e xestión da información de xeito autónomo
D9 Capacidade de integración en equipos multidisciplinares
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000