Tema |
Subtema |
Desenvolvemento para dispositivos móbiles |
Introdución, Ferramentas de Desenvolvemento, Depuración e Emulación |
Programación de aplicacións básicas para dispositivos móbiles |
Lóxica de negocio e deeño, Recursos, Constantes, Interface, Componentes e Eventos |
Compoñentes de interación có usuario. Dialogos |
AlertDialog, Toast, Personalizacións de Compoñentes |
Interfaz de usuario básica |
Compoñentes elementais, interacción co usuario, depuración |
Visualización de Coleccións. Listas. |
ArrayAdapter e ListView |
Elementos de Selección. Menús. |
OptionMenu e ContextMenu |
Almacenamento |
Seguridade, Preferencias, Sistema interno de ficheiros, XML, almacenamento interno e externo. |
Multiactividades |
Clase Activity e ciclo de vida dunha actividade. Interacción entre actividades dunha aplicación móbil. Compartición de datos e contexto de aplicación. |
Almacenamento con SQLite |
Uso de SQLiteOpenHelper e SQLiteDatabase. Execución de operacións DML e DDL con bases de datos SQLite. |
Aplicaciones web con Android WebView y Apache Cordova |
Uso de WebView. Aplicacións HTML+JavaScript, compilación e execución. Ionic, conceptos básicos. |
Conectividade con servizos de internet. Actividades multifío. |
Conectividade con servizos web, conexións HTTP, conexións sobre sockets TCP/UDP, formatos de intercambio XML e JSON. Traballo con actividades multifío con AsyncTask e Executor. |
Firma e publicación de aplicacións. |
Fluxo de traballo, creación de arquivos necesarios, envío da aplicación a un Market |