1. -É capaz de avaliar situacións humanas e recoller, ordenar, tratar e analizar a información, tendo en conta os puntos de vista dos participantes, os conceptos teóricos, os datos da investigación, as normas legais e os procedementos institucionais. |
A2 A3
|
B2
|
C3 C10 C12 C13 C18 C22
|
D1 D2 D3 D6 D8 D10 D16 D17 D18
|
2.- É capaz de deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención social e planear de forma negociada unha secuencia de accións e seguir e avaliar o seu desenvolvemento.
|
A2 A3 A4 A5
|
B2 B4
|
C3 C9 C10 C12 C18 C22 C25
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D10 D13 D16 D17 D18 D23 D24
|
4. -É capaz de elaborar e redactar informes de investigación e traballos académicos e profesionais utilizando distintas técnicas, incluídas as derivadas das tecnoloxías da información e a comunicación. |
A2 A3 A4 A5
|
B2 B4
|
C10 C22 C25
|
D1 D2 D3 D4 D6 D7 D8 D10 D15 D16 D18 D20 D23 D24
|
6. É capaz de sintetizar información e liñas de razonamento e soster un argumento detallado ao longo do tempo. |
A2 A3 A4 A5
|
B2 B4
|
C10 C22 C25
|
D1 D2 D3 D4 D6 D7 D8 D16 D17 D18 D20 D23 D24
|
8. É capaz de responsabilizarse das tarefas encomendadas nun marco de responsabilidades múltiples (por exemplo, ante situacións, o público, os usuarios dos servizos e outros). |
A4
|
B2
|
C17 C25
|
D3 D6 D10 D14 D16 D17 D20 D23 D24
|