Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Capacidade para traballar e valorar de xeito conxunto con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades as súas necesidades, limitacións, dificultades, malestares e circunstancias |
|
B1
|
|
|
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, e comunidades e con outros profesionais |
|
B2
|
|
|
Establecer relacións profesionais co fin de identificar a forma máis adecuada de intervención |
|
|
C1
|
|
Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención |
|
|
C3
|
|
Responder a situacións de crise valorando a urxencia das situacións, planificando e desenvolvendo accións para facer fronte ás mesmas e revisando os seus resultados |
|
|
C4
|
|
Preparar, producir, implementar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os colegas profesionais negociando o fornecemento de servizos que deben ser empregados e revisando a eficacia dos plans de intervención coas persoas implicadas co fin de adaptalos ás necesidades e circunstancias cambiantes. Considerar os deberes éticos da profesión relativos ao sistema cliente a respecto da confianza, a proximidade, a afectividade, as relacións igualitarias, o respecto á diversidade cultural, et |
|
|
C6
|
|
Establecer e actuar para a resolución de situacións de risco previa identificación e definición da natureza da mesma |
|
|
C15
|
|
Capacidade de análise e síntese |
|
|
|
D1
|
Capacidade de organización e planificación |
|
|
|
D2
|
Capacidade reflexiva |
|
|
|
D3
|
Aprendizaxe autónoma |
|
|
|
D18
|
Comunicación oral e escrita nas linguas nativas |
|
|
|
D4
|
Capacidade de xestión da información |
|
|
|
D8
|
Resolución de problemas |
|
|
|
D9
|
Toma de decisións |
|
|
|
D10
|
Traballo en e con equipos diversos |
|
|
|
D11
|
Habilidades nas relacións interpersoais |
|
|
|
D14
|
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade |
|
|
|
D15
|
Razoamento crítico |
|
|
|
D16
|
Compromiso ético |
|
|
|
D17
|
Adaptación a novas situacións |
|
|
|
D19
|
Contribuír á administración de recursos e servizos colaborando cos procedementos implicados na súa obtención, supervisando a súa eficacia e asegurando a súa calidade |
|
|
C18
|
|
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A1
|
|
|
|
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2
|
|
|
|
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A3
|
|
|
|
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A4
|
|
|
|
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
A5
|
|
|
|