Que o estudantado sexa capaz de coñecer e aplicar coñecementos sobre procesos psicosociais básicos que capaciten para interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas acerca das súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, considerando a diversidade cultural, a esixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, a necesidade de tender cara a unha sociedade ambientalmente sustentable e de defender os valores da paz |
A1 A2 A3 A4
|
B1 B3 B5 B6
|
C1 C2 C9
|
D2 D3 D4 D6 D8 D9 D10 D11 D12 D14 D16 D17 D18 D19 D20 D22 D24
|
Ser competentes na análise e cambio de actitudes co fin de poder interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para conseguir cambios, para promover o desenvolvemento dos mesmos e para mellorar as súas condicións de vida |
A2 A3 A4
|
B1 B2 B3 B6
|
C5 C8 C9
|
D1 D2 D3 D4 D6 D7 D9 D11 D14 D15 D16 D18 D19 D20 D24
|
Que o alumnado sexa capaz de saber apoiar o desenvolvemento de redes para facer fronte ás necesidades e traballar a favor dos resultados planificados examinando coas persoas as redes de apoio ás que poidan acceder e desenvolver, apoiandose na súa formación sobre grupos, actitudes e influencia social |
A2 A4
|
B1 B2 B3 B6
|
C1 C2 C5 C7 C8 C20
|
D1 D2 D3 D4 D6 D8 D9 D10 D11 D14 D16 D17 D19 D20 D22
|