Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1.-Coñecer e comprender os conceptos básicos da intervención profesional tanto intrínsecos como extrínsecos, así como a dimensión ideolóxica implícita na intervención e a metodoloxía profesional. |
A3
|
B1 B2 B3 B4
|
C3 C5 C22 C24
|
D1 D3 D8 D15 D16 D17 D18 D23 D24
|
2.-Coñecer e comprender críticamente as diferentes perspectivas teóricas e metodolóxicas en Traballo Social e a súa repercusión na práctica profesional. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B6
|
C1 C2 C3 C4 C5 C8 C13 C22 C23
|
D1 D2 D3 D4 D7 D8 D9 D10 D11 D14 D15 D16 D18 D19 D20 D21 D22 D23 D24
|
3.-Ser capaz de analizar a natureza das relacións entre profesionais, usuarios e as potencialidades e dificultades que as marcan, tendo en conta aspectos relativos ao xénero, a clase e a diversidade cultural e as súas implicacións metodolóxicas |
|
B1 B3
|
C2 C3 C6 C7 C8 C13 C22 C24
|
D3 D11 D14 D17 D19 D21 D23 D24
|
4.-Coñecer e ser capaz de aplicar as diferentes fases do proceso metodolóxico da intervención profesional e a súa interrelación coa teoría, obxeto e fines do Traballo
Social.
|
|
B2
|
C2 C3 C4 C5 C6 C9 C10 C17
|
D1 D2 D3 D6 D8 D15 D16 D18 D23 D24
|
5.-Ser capaz de identificar as situacións de risco e crise e priorizar a toma de decisións na aplicación do proceso metodolóxico. |
|
B1
|
C3 C5 C15 C24
|
D1 D2 D3 D8 D9 D10
|
6.-Coñecer os modos de implicar aos usuarios/as dos servizos de Traballo Social para incrementar os seus recursos, a súa capacidade e o seu poder para influir nos factores que afectan a súa vida e na súa toma de decisións. |
|
B3
|
C2 C6 C8 C13 C23 C24
|
D1 D3 D6 D8 D14 D15 D16 D17 D21 D24
|
7.-Ser capaz de analizar e valorar as consecuencias das distintas tomas de decisións no momento de seleccionar e aplicar as diversas opcións metodolóxicas. |
|
B2
|
C3 C5 C10 C13 C15 C17 C19 C24
|
D1 D2 D3 D8 D9 D10 D12 D16 D17 D24
|
8.-Adquirir habilidades básicas para coñecer, comprender e aplicar unha terminoloxía axeitada as diferentes perspectivas teórico-metodolóxicas. |
A3
|
B6
|
C10 C22 C23
|
D1 D2 D3 D8 D16 D17 D23 D24
|
9.-Adquirir habilidades básicas para analizar, contextualizar e avaliar críticamente os textos e documentos científicos relacionados coa teoría e metoloxía da intervención profesional. |
|
|
C22 C23
|
D1 D2 D3 D8 D18 D22 D23
|
10.-Adquirir habilidades básicas para aplicar a autocrítica en ideas, comportamentos e habilidades personales/sociais para evitar a interferencia nas aplicacións metodolóxicas. |
|
B6
|
C10 C23 C24
|
D1 D3 D8 D11 D12 D14 D15 D16 D17 D23 D24
|
11-Analizar e comprender de forma crítica o uso dos recursos sociais na intervención profesional. |
|
B6
|
C3 C10 C24
|
D1 D8 D10 D12 D16 D23 D24
|