Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Que o alumnado saiba aplicar os seus coñecementos ao exercicio profesional da educación social. |
A2
|
|
|
|
Que o alumnado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes en algún ámbito profesional da educación social. |
A3
|
|
|
|
Que o alumnado sexa capaz de comunicarse co colectivo profesional da educación social e co colectivo de usuarios e usuarias. |
A4
|
|
|
|
Que o alumnado desenvolva aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para realizar mestrados do ámbito social e investigacións socioeducativas. |
A4
|
|
|
|
Que o alumnado aprenda a transmitir, promover e desenvolver a cultura a nivel individual e comunitario. |
|
B1
|
|
|
Que o alumnado aprenda a xerar redes sociais, contextos, procesos e recursos educativos e sociais. |
|
B2
|
|
|
Que o alumnado aprenda a mediar en situacións socioeducativas. |
|
B3
|
|
|
Que o alumnado sexa capaz de diagnosticar a realidade socioeducativa na que intervén. |
|
B4
|
|
|
Que o alumnado reciba formación para planificar e avaliar as realidades socioeducativas que se encontran na prática. |
|
B5
|
|
|
Que o alumnado adquira a capacidade de xestionar centros e recursos socioeducativos. |
|
B6
|
|
|
Que o alumnado sexa capaz de diagnosticar e resolver conflictos na realidad socioeducativa. |
|
|
C2
|
|
Que o alumnado sexa consciente da traxectoria da profesión de educación social na historia recente. |
|
|
C6
|
|
Que o alumnado aprenda a deseñar e levar a cabo proxectos de investigación sobre a realidade socioeducativa. |
|
|
C7
|
|
Que o alumnado aprenda a desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar. |
|
|
C9
|
|
Que o alumnado aprenda a deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa. |
|
|
C12
|
|
Que o alumnado sexa capaz de dirixir entidades e proxectos socioeducativos. |
|
|
C19
|
|
Que o alumnado coñeza os requerimentos éticos da intervención socioeducativa e adquira hábitos de actuación acordes co código deontolóxico. |
|
|
C22
|
|
Que o alumnado adquira a capacidade de análise e síntese, e de planificación e organización da realidade socioeducativa. |
|
|
|
D1 D2
|
Que o alumnado adquira a capacidade de xestionar a información, con sentido crítico e autocrítico. |
|
|
|
D5 D8
|
Que o alumnado adquira habilidades de liderado, compatibles co traballo en equipo interdisciplinar e interprofesional. |
|
|
|
D9 D16
|
Que o alumnado asuma a identidade e a ética profesional da educación social. |
|
|
|
D19
|
Que o alumnado realice a súa labor de intervención con criterios de calidade. |
|
|
|
D20
|