2. O proceso de construción do concepto actual de infancia, adolescencia e xuventude. |
2. A conquista do estatuto actual de infancia. A moderna percepción social do neno. A educación nas políticas sociais da modernidade. |
4. As políticas sociais contemporáneas: do estado liberal aos novos estados do benestar.
|
4. A acción socioeducativa do estado liberal. Problemática e intervención socioeducativa no campo da delincuencia, o abandono e o traballo infantil e xuvenil. Da beneficencia aos mecanismos modernos de previsión e asistencia social. O movemento de protección á infancia e a creación dos tribunais específicos para menores |
6.Achegamento histórico á educación permanente e de persoas adultas. |
6. Inicios e desenvolvemento da educación de persoas adultas.A educación de adultos nos séculos XIX e XX. Iniciativas e institucións de educación de adultos: Escolas de adultos, Bibliotecas Populares, Extensión Universitaria, Universidades Populares, Misións Pedagóxicas, Campañas de Alfabetizacion e Capacitación Profesional |