Tema |
Subtema |
CONTIDOS TEÓRICOS VINCULADOS COS PRÁCTICOS |
SÍNTESE DOS SUBEPÍGRAFES |
1. Bases conceptuais do ámbito disciplinar. |
1.1. Aproximación conceptual aos termos e recursos didácticos, novas tecnoloxías, TIC, etc.
1.2. Funcións e clasificación dos recursos didácticos e das TIC.
|
2. Los medios tecnolóxicos e dixitais e o seu potencial socioeducativo: As TIC e o seu potencial contextual. |
2.1. Integración das TIC nos ámbitos de traballo do educador/a social.
2.2. Posibilidades organizativas, administrativas, etc.
2.3. Potencial didáctico das TIC.
|
3. Os sistemas multimedia e a súa aplicación na educación non formal. |
3.1. Concepto e características dun contorno multimedia.
3.2. Posibilidades didácticas do multimedia.
|
4. As redes telemáticas na educación. |
4.1. Os medios de comunicación da rede: o seu uso como recursos de ensino-aprendizaxe.
4.2. Internet e os servizos que ofrece de uso para o campo da E. social.
|
5. Alfabetización audiovisual. |
5.1. A imaxe e o son: os seus compoñentes.
5.2. Lectura de imaxes.
5.3. O vídeo como instrumento de traballo. |
6. O paso dos medios tradicionais ó novos medios e o seu potencial educativo. |
6.1. Nos medios de imaxe fixa.
6.2. Nos medios de comunicación social.
|
CONTIDOS PRÁCTICOS VINCULADOS COS TEÓRICOS |
BREVE DESCRICIÓN |
1. Emprego de programas informáticos dos paquetes de uso máis común. |
- En aplicacións organizativo-administrativas.
- Para aplicacións didácticas, presentacións e/ou de tipo lúdico. |
2. Internet como recurso socioeducativo. |
- Emprego dos medios de comunicación da rede.
- Uso dos principais servizos de internet aplicados ao campo da E. Social.
- Páxinas web.
|
3. Producións informáticas/dixitais susceptibles de uso socioeducativo. |
- A partir de programas de tratamento de textos, de documentais e de recursos da web elaboración e desenvolvemento de creacións en soporte dixital de materiais ou recursos socioeducativos.
- Elaboración de produtos multimedia aplicados o campo da E. Social.
|
4. Imaxe fixa e en movemento. |
- Análise de documentos dixitais con imaxe fixa e en movemento.
- Selección, adaptación, creación e aplicación da imaxe ás presentacións e proxeccións formativo-comunicativas e/ou lúdicas.
|
5. Avaliación de software susceptible de uso socioeducativo. |
- Selección, descrición, análise e valoración do contido dalgún recurso dixital.
- Identificación, análise e proposta para a implementación dalgún videoxogo susceptible de uso socioeducativo. |
6. Observación e análise de experiencias innovadoras sobre o emprego de novos medios no campo profesional. |
- Observación directa dalgunha experiencia innovadora con tecnoloxía punta, se é posible en contexto natural ou vía internet (apoiándose na etnografía virtual).
- Análise e valoración dalguna experiencia. |