É capaz de estudar ou avaliar situacións educativas e recoller, ordenar, tratar e analizar a información, tendo en conta os puntos de vista dos participantes, os conceptos teóricos, os datos da investigación, as normas legais e os procedementos institucionais. |
A2 A3 A4
|
B1 B2 B4 B5 B8
|
C63 C64 C66
|
D6 D11 D13 D14 D15 D16
|
É capaz de programar o propio traballo asignando prioridades, cumprindo coas obrigacións profesionais e avaliando a eficacia do propio programa de traballo. |
A5
|
B10 B12
|
C62 C63
|
D2 D8 D21
|
É capaz de sintetizar información e liñas de razonamento, e soster un argumento detallado ao longo do tempo. |
A4
|
B2 B3 B11
|
C69
|
D3 D4
|
É capaz de elaborar e redactar informes de investigación aplicada á intervención educativa e traballos académicos e profesionais utilizando distintas técnicas, incluídas as derivadas das tecnoloxías da información e a comunicación. |
A2
|
B11
|
C65
|
D16 D17 D18
|