Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro onde se realizan as prácticas escolares |
A2 A4 A5
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C61 C62 C63 C64 C65 C66 C67 C68
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22
|
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade lingüística e cultural. Valorar positivamente a diversidade de todo tipo, respectar outros xeitos de ver o mundo, e xestionar con creatividade as interaccións multiculturais para enriquecerse mutuamente |
|
|
|
D13 D15 D17 D20
|
Promover a competencia comunicativa, con especial atención á comunicación verbal, facendo da palabra o medio fundamental da aprendizaxe e da convivencia |
|
|
|
D7 D8 D12 D18
|
Potenciar a competencia participativa desde a empatía, a sociabilidad, o tacto e a actitude cooperativa nas relacións interpersonais |
|
|
|
D7 D8 D12 D15
|
Fomentar a convivencia na aula e fóra de la, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos |
|
|
|
D7 D8 D9 D12 D17
|
Recoñecer as implicaciones educativas das tecnoloxías da información e da comunicación |
|
|
|
D5 D6 D17
|
Progresar na competencia persoal desde a asunción de responsabilidades, toma de decisións e relativización das posibles frustracións |
|
|
|
D8 D14 D16
|
Asumir que a competencia profesional do mestre ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
A2 A4 A5
|
B12
|
C61 C64
|
D8 D9 D10 D14 D15 D16 D17 D19 D22
|
Coñecer e analizar o sistema escolar do centro no que se realizan as prácticas escolares, así como adquirir un coñecemento práctico do aula e da xestión da mesma. |
|
|
|
D1 D2
|
Controlar e facer o seguimiento do proceso educativo e en particular o de ensino-aprendizaxe mediante o coñecemento dos proxectos educativos, o funcionamento do centro e a organización das aprendizaxes |
|
|
|
D2 D8
|
Observar e analizar con profundidade a formación e o establecemento de rutinas na vida cotiá, a continuidade e evolución das actividades do aula, e a progresión nas aprendizaxes |
|
|
|
D1 D2 D9
|
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia |
|
|
|
D9 D12 D15 D19
|
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes 6-12 anos |
|
|
|
D7 D8 D12
|
Relacionar teoría e práctica coa realidade do aula e do centro mediante o establecemento de relacións entre os coñecementos especializados, teóricos e metodolóxicos, e os resultados da observación, análise e intervención nas situacións educativas da escola na que se realizan as prácticas |
A2 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12
|
C61 C62 C63 C64 C65 C66 C67 C68
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22 D23
|
Interpretar e reflexionar sobre as observacións e/ou intervencións no aula mediante sesións de clase semanales organizadas polo profesor-coordinador da facultade |
A2 A4 A5
|
B1 B6 B12
|
C64
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D14 D15 D16 D22
|
Aproximarse e participar na realidade do día a día da actividade docente, e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica |
|
|
|
D14 D15 D16
|
Participar nas propostas de mellora e innovación nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro |
|
|
|
D13 D21 D22 D23
|
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna social |
|
|
|
D13 D20 D23
|