Bloque I.
Bases conceptuais e marcos de actuación
|
1. Bases da Educación Especial: concepto, necesidades educativas especiais, normalización, integración...
2. Atención a diversidade, modelo inclusivo para a atención á diversidade.
3. Escolarización e resposta ás necesidades educativas desde contextos inclusivos.
4. Reforzo e adaptacións curriculares (deseño, desenvolvemento, avaliación)
|
Bloque II.
Procesos de intervención en persoas con necesidades educativas
|
5. As necesidades educativas referidas as dificultades de aprendizaxe.
6. As necesidades educativas referidas a situacións de desventaxa educativa.
7. As necesidades educativas referidas as altas capacidades.
8. As necesidades educativas referidas o atraso mental.
9. As necesidades educativas referidas as dificultades visuales.
10. As necesidades educativas referidas as dificultades auditivas.
11. As necesidades educativas referidas as dificultades motóricas.
12. As necesidades educativas referidas as dificultades psíquicas e conductuales.
|