A2 Capacitar aos docentes para que aprendan a promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva |
A2
|
|
C1 C3 C9
|
D1 D6 D13
|
A4 Proporcionar ás alumnas e aos alumnos recursos para fomentar a convivencia na aula e fóra dela e abordar a resolución pacífica de conflitos. Saber observar sistematicamente contextos de aprendizaxe e convivencia e saber reflexionar sobre eles |
A3
|
B4
|
C7 C22 C61
|
D10 D12 D18
|
A9 Coñecer a organización das escolas de educación infantil e Primaria a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Asumir que o exercicio da función docente debe perfeccionarse e adaptarse aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
A3
|
B11
|
C1 C19
|
D1 D8 D14
|
A12 Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan os colexios de educación infantil e Primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativo |
A3
|
B12
|
C1 C22
|
D6 D7 D8 D13
|