Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia.
|
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B4 B5 B6 B10
|
C6 C8 C11 C12 C15 C17 C23 C62
|
D1 D2 D8 D9 D16
|
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B4 B7 B10 B12
|
C4 C6
|
D2 D8 D9 D14
|
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidade, e respecto diso aos dereitos humanos. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B4
|
C16
|
D1 D2 D7 D8 D9 D13 D14 D17
|
Identificar dificultades de aprendizaxe , informalas e colaborar no seu tratamento. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B7
|
C4 C20
|
D2 D8 D17
|