Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B7
|
C13 C15 C43 C63 C64
|
D9 D13 D14 D15
|
2. Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas |
A2 A3 A4
|
B8
|
C23 C61 C62 C67
|
D1 D2 D16
|
3. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable |
A3
|
B9
|
|
D11 D15
|
4. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
|
B11
|
C11 C52 C64
|
D16
|
5. Adquirir formación literaria e familiarizarse coa literatura infantil e os seus subxéneros. Explorar a importancia da literatura infantil no desenvolvemento e a educación dos mozos. |
A4
|
|
C44
|
D18 D20
|
6. Expresarse de modo creativo e lúdico nunha lingua estranxeira, oralmente e por escrito. |
|
|
C48 C50 C51
|
D4 D18 D20
|
7. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e fomentar a competencia creativa nos estudantes. |
|
|
C16
|
D1 D2 D7 D18 D21
|
8. Recoñecer á literatura infantil como fonte valiosa de input na lingua estranxeira, tanto para alumnos de primaria como para estudantes en formación. Adoptar a lectura de literatura infantil como estratexia permanente de aprendizaxe da lingua estranxeira. |
|
|
|
D4 D18 D20
|
9. Desenvolver unha visión crítica dos textos de literatura infantil estudados. Chegar a unha comprensión dos valores transmitidos pola literatura infantil, que permite fomentar a igualdade de xénero, a equidade e o respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá. |
A3
|
|
|
D1 D15
|
10. Comprender a idea principal e o argumento de películas e de programas de radio ou televisión relacionados co ámbito da literatura infantil. |
|
|
C11
|
D1 D4
|
11. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos expresada en obras de literatura infantil. |
|
|
|
D1 D12
|
12. Comprender textos escritos do ámbito da literatura infantil, de diversas culturas e momentos históricos. |
|
|
|
D4 D13
|
13. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder comunicar, elaborar e xustificar impresións e opinións derivadas deles. |
|
|
|
D1 D4 D20
|
14. Ser capaz de escribir textos críticos que describan as súas impresións achega de obras de literatura infantil. |
|
|
|
D1 D4 D16
|
15. Entender a literatura infantil e xuvenil como un estímulo para a propia creatividade e ser capaz de escribir os seus propios textos creativos correspondentes aos seus distintos subxéneros. |
|
|
|
D4 D16 D18 D21
|