Prácticas de laboratorio |
Realización de prácticas no laboratorio de idiomas, ante a presenza da profesora. O seguimiento realizarase con técnicas baseadas na observación directa. Nalgúns casos concretos haberá que facer entrega de resultados. |
30 |
A1 A2 A3
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B10 B11
|
C1 C2 C6 C7 C8 C11 C13 C15 C16 C17 C19 C23 C50 C51 C52
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D22
|
Exame de preguntas obxectivas |
Proba tipo test sobre contidos teóricos da materia. Cando o profesorado estímeo oportuno, o exame escrito poderá ser complementado cun exame oral. |
30 |
|
B6 B8 B10 B12
|
C5 C43 C45
|
D1 D4 D7 D14
|
Traballo |
Presentación de traballo ou proxecto final. É necesario facer a súa entrega en formato dixital dentro do prazo concretado. Para a súa cualificación teranse en conta, entre outros aspectos, o contido, a estrutura, orixinalidade e uso apropiado da lingua inglesa. |
40 |
|
B3 B4 B7 B9 B11
|
C16 C17 C19 C23 C51 C52
|
D1 D2 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D22
|
Será necesario asistir polo menos a un 80% das sesións presenciais para ser avaliados a través das referidas ponderacións. Para superar a materia é necesario ter unha puntuación mínima do 50% en cada apartado. En caso de superar unha das partes da materia (teórica ou práctica), conservarase a súa cualificación ata a convocatoria de xullo. Cando a algún estudante non se lle poida cualificar a través da avaliación continua, este deberá realizar unha proba dos contidos teóricos da materia que pondera ata 3 puntos da nota final e outra dos contidos prácticos que pondera ata 7 puntos. Para superar a materia será preciso que obteña en cada unha das partes (teoría e práctica) un 50% da cualificación establecida para cada apartado, é dicir 1,5 puntos en contidos teóricos e 3,5 puntos en contidos prácticos. En caso de superar unha das partes da materia (teórica ou práctica), conservarase a súa cualificación ata a convocatoria de xullo.
Data do exame: Consultar a web da facultade no menú "Datas exames".
En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). |