2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovelo entre os estudantes
|
A3 A5
|
B2 B3 B4 B10 B11
|
C61
|
D5 D10 D16 D21 D22
|
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá
|
A3
|
B3 B7 B8
|
|
D8 D10 D12 D13 D14 D15
|
6. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes
|
A4
|
B2
|
C51 C61
|
D2 D8 D18 D20 D22
|
8. Elaborar tarefas (situacións de comunicación) que contemplen os distintos tipos de actividades comunicativas en distintos ámbitos adecuadas ao nivel A1 do Marco. |
|
|
C43 C51 C52
|
D3 D4 D8 D10 D17 D18 D20 D21 D22
|
10. Saber relacionar a tarefa co seu correspondente nivel de referencia (A1 do Marco Común Europeo) |
|
|
C43 C51 C52
|
D1 D20
|
12. Levar a cabo tarefas representándoas na aula |
|
|
C43 C51 C52
|
D2 D3 D4 D9 D19 D21
|