2. Capacidade para investigar, analizar, evaluar e utilizar o coñecemento actual. |
|
B1 B2 B6 B7
|
C8 C12 C16 C17
|
D1 D2 D7 D11 D16 D17
|
4. Saber distinguir moral e ética, e coñecer os rasgos fundamentais básicos do discurso ético. Coñecer os desafíos máis destacados suscitados á ética como proposta normativa universalizable e as principais directrices metodológicas seguidas na resolución das controversias morais. Coñecer as claves para entender e valorar as principais teorías éticas normativas, as dificultades de xustificación de determinados principios morais, así como as claves para entender e valorar destacadas propostas éticas de resolución de conflitos morais que preocupan á sociedade do noso tempo. |
A1 A2 A4
|
B11
|
C5 C8 C9 C12
|
D1 D3 D7 D15 D16 D17
|
6. Capacidade para afrontar autónomamente os problemas que suscitan as teorías éticas e consideralos un reto á súa propia forma de pensar. |
|
|
C8 C9
|
D1 D3 D5 D7 D11 D15 D16 D17
|
8. Capacidade de recoñecer a relevancia e utilidade social da ética e de recoñecer as constantes implicaciones éticas que ten a práctica educativa e tomar conciencia das mesmas. |
|
|
C5 C8 C9
|
D1 D3 D7 D8 D11 D15 D17
|
10. Habilidad para gestionar y resolver conflictos, dilemas y problemas éticos
vinculados a la tarea educativa. |
|
|
C5
|
D3 D15 D17
|