Reflexionar sobre a linguaxe considerada como obxecto de estudo, servíndose dos conceptos da lingüística. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B3
|
C43 C45 C46 C47 C49 C50
|
D1 D3 D14 D16
|
Asumir a comunicación lingüística como ferramenta básica de regulación da conducta, e motor da resolución pacífica de conflictos na comunidade escolar. |
A1 A2 A3 A5
|
B1 B3 B4 B5
|
C43 C45 C46 C49 C50
|
D1 D2 D3 D9 D14 D16
|
Mellorar a capacidade de lectura e escritura, en cuanto componentes esenciais, ó lado do cálculo, das competencias clave e as ferramentas necesarias para reforzar a educación e o rendemento do profesorado |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B3 B10 B11
|
C43 C45 C46 C48
|
D1 D3 D9 D14 D16 D18
|
Poseer unha competencia lingüística e comunicativa, tanto oral como escrita, en relación ao nivel C1 do Marco Europeo de Referencia para as Linguas. |
A1 A4 A5
|
B1 B3 B4 B7 B8 B11
|
C43 C45 C46 C47 C48 C49 C50
|
D1 D3 D7 D9 D14 D16
|