Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprende o proceso ensino-aprendizaxe-avaliación en educación física e dispón dos recursos didácticos adecuados para dar respostas a todos os alumnos e alumnas desde unha perspectiva da diversidade. |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C1 C2 C3 C5 C6 C7 C8 C11 C12 C13 C14 C15 C16 C17 C19 C20 C22 C23 C34 C57 C58 C59 C60 C61 C62 C63 C65 C66 C67 C68 C69
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21 D22 D23
|
R1. Coñece e identifica compoñentes da motricidade e prácticas motrices, e comprende a súa importancia dentro do sistema educativo. |
|
|
C57
|
|
R2. Manexa o currículo da Educación Física, distinguindo os diferentes elementos que o compoñen e utilizándoos para programar na etapa de Educación Primaria (selecciona e secuencia criterios de avaliación e contidos do currículo). |
|
B1
|
C58
|
|
R3. Entende as posibles estruturas dunha sesión de educación física, os modelos pedagóxicos e estilos de ensino fundamentais, os aspectos didácticos e organizativos dos procesos de ensino-aprendizaxe-avaliación en educación física e as medidas de atención á diversidade e outros recursos para dar resposta a todo o alumnado. |
|
B1
|
C59
|
|
R4. Formula obxectivos e contidos específicos de sesión en educación física en base aos criterios de avaliación e contidos do currículo seleccionados. |
|
B2
|
C60
|
D8 D9
|
R5. Deseña, presenta e modifica tarefas motrices, aplicando os tipos, métodos e dominios de acción máis acorde aos obxectivos e contidos. |
|
B2
|
C60
|
D8 D9
|
R6. Propón actividades, procedementos e instrumentos para avaliar ao alumnado de Educación Primaria baseándose nos elementos do currículo de Educación Física. |
|
B2
|
C60
|
D8 D9
|
R7. Adapta tarefas motrices e coñece recursos específicos para a atención ao alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo (NEAE) na educación física. |
|
B2
|
C60
|
D8 D9
|
R8. Deseña sesións de educación física na Educación Primaria tomando decisións colaborativamente con outros/as futuros/as docentes e tendo en conta os fundamentos didácticos. |
|
B2
|
C60
|
D8 D9
|
R9. Pon en práctica intervencións didácticas en educación física, elaboradas colaborativamente, manexando adecuadamente os elementos do currículo de Educación Física e os coñecementos didácticos sobre procedementos de ensino-aprendizaxe-avaliación en educación física. |
|
|
C60
|
D2 D9
|
R10. Comunica de forma eficiente durante o desenvolvemento das sesións de educación física, prestando atención a transmitir as súas ideas aos/as futuros/as mestres/as e a xestionar a clase con alumnado ficticio de educación primaria. |
|
|
C60
|
D3
|
R11. Analiza, reflexiona e emite e acepta xuízos críticos sobre as sesións prácticas de educación física para mellorar e innovar no seu labor como docente. |
|
B10
|
|
|