Traballo tutelado |
Realización en grupo da Unidade Didáctica seleccionada.
Os resultados da aprendizaxe agardados son: -Deseñar programacións e materiais para a área de Ciencias Sociais en Primaria |
20 |
A2 A3
|
B10
|
C13 C29 C37
|
D2 D3 D9 D16 D17 D18
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
PROBA A
Unha proba teórica DE PREGUNTAS CURTAS sobre os conceptos básicos e contidos do temario. Os resultados de aprendizaxe agardados son: -Coñecer e asimilar os conceptos básicos das Ciencias Sociais e o contido da área -Coñecer o currículo escolar das Ciencias Sociais en Primaria -Comprender o desenvolvemento e a evolución das nocións espaciais, temporais e da historia da arte nos nenos e os problemas que presenta a súa aprendizaxe |
25 |
A1 A4 A5
|
B1 B8 B9
|
C31 C32 C33
|
D1 D3 D7 D20
|
Para aprobar a materia na primeira convocatoria (MAIO-XUÑO), o alumnado que asista regularmente a clase deberá superar
unha proba teórica (TIPO "A" E "B") sobre os conceptos básicos e os contidos do temario (exame final), así como realizar os traballos de aula
e tutelados propostos. En caso de non asistir e non realizar as actividades, faranse no exame final (oficial), na segunda
convocatoria (xullo) ou nas convocatorias extraordinarias. As notas das actividades das clases B, e a nota da Unidade Didáctica (clases C), no caso de que se realizasen na aula, conservaranse na segunda convocatoria (xullo) e nas convocatorias
extraordinarias. Quen non as teña realizado, deberá facelas para superar a materia. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico O calendario das probas oficiais de avaliación pódese consultar na web da facultade En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). Coa
finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos,
planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do
curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de
aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi
na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta
materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio |