2. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B4 B6 B8 B12
|
|
D1 D2 D4 D7 D8 D10 D11 D12 D14 D16 D17 D18 D21 D22
|
4. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida. Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12
|
|
D6 D17 D22
|
6. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B6 B8 B10 B12
|
|
D14 D17
|
8. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B11
|
|
D4 D5 D11 D17
|
10. Coñecer o currículo escolar das ciencias experimentais relacionado coa Física e a Química. O medio físico: espazos e materiais. Máquinas aparellos e tecnoloxías. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1
|
C26
|
D1 D2 D14 D18
|
12. Valorar as ciencias como un feito cultural. Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sustentable. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B3 B7
|
C28 C29
|
D1 D2 D13 D14 D15 D16 D20 D23
|
14. Contribuír a desenvolver nos alumnos e alumnas de Primaria as capacidades de coñecer e valorar a súa contorna natural, así como as súas posibilidades de acción e coidado. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B9
|
C28 C29
|
D22 D23
|