Presentación e entrega, na data sinalada dos traballos realizados
de xeito individual ou en grupo polo alumnado. Valorarase o
marco teórico, a estrutura e articulación do traballo, a reflexión
crítica sobre as fontes e a presentación formal do mesmo.
Obxectivos de aprendizaxe.
Profundizar mas destrezas propias da aprendizaxe histórica,
entre as que destacan: localización dos acontecimientos no
espacio e no tempo, manexo de fontes de información,
interpretación crítica dos datos, conciencia de que as explicacións
históricas son producto da interacción de diversos factores,
capacidade de analise e sintese, capacidad de emitir xuizos
fundamentados sobre asuntos controvertidos.
Dentro das técnicas historiográficas: manexo das categorías
temporais, representación de ciclos e de etapas, vocabulario
específico, etc.
30
A3
B8 B9 B10 B11
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D12 D14 D15 D16
Exame de preguntas de desenvolvemento
Valoraranse os coñecementos teóricos da materia, a estruturación de ideas e a precisión e claridade expositiva.
Resultados da aprendizaxe:
Capacidade para reflexionar criticamente sobre aspectos importantes do Presente e sobre a construción de valores sociais, os cambios nas relacións de xénero e interxeracionais, multiculturalidade e interculturalidade, a discriminación e inclusión social,etc.
30
B9
D1 D2 D6 D7 D8 D14 D20 D23
Informe de prácticas, prácticum e prácticas externas
Seminarios : Selección, presentación, análise e crítica dos materiais traballados e capacidade para fomentar o debate, a discusión e a participación.
Traballos de aula: Presentación e entrega, nas datas sinaladas e conforme aos parámetros indicados, dos exercicios prácticos indicados.
Resultados da aprendizaxe:
Dentro das técnicas historiográficas: manexo das categorías temporais, representación de ciclos e de etapas, vocabulario específico, etc.
Integración de novas tecnoloxías de información: fontes primarias e como un obxecto de estudo, alcanzando a capacidade de analizar criticamente o impacto das novas tecnoloxías e medios de comunicación
40
A3
B8 B10
C31 C32 C33 C34 C35 C37
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D20 D23
Outros comentarios sobre a Avaliación
Valoraranse a asistencia e participación activa nas sesións teóricas e prácticas, seminarios, titorías e outras actividades.
Aqueles estudantes que elixan ser avaliados mediante a modalidade de "avaliación global" deberán comunicalo ao profesorado responsable da materia no prazo de 31 días hábiles dende o inicio de cada cuadrimestre (artigo 19.4 do Regulamento sobre a avaliación, a calificación e a calidade da docencia e do proceso de aprendizaxe do estudantado da Universidade de Vigo). Examinaranse de todo o programa da materia, o cal deberán preparar a partir da bilbiografía básica sinalada. Asemade, deberán realizar obrigatoriamente un traballo práctico ou bibliográfico, que será asignado polo profesor responsable con anterioridade ao remate das sesións presenciais e entregado na data do exame. Este último suporá o 70% da nota final e o traballo o 30%.
Os alumnos da modalidade presencial que non realicen todas as actividades e traballos prácticos ou non acaden nestes ou no examen a cualificación de aprobado, deberán repetir na segunda convocatoria aquelas partes da materia que teñan suspensas ou ben acollerse á modalidade non presencial con idénticos requisitos aos esixidos a este alumnado.
As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose aprobadas, polo tanto, nese curso académico.
En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)
As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da facultade, no apartado "Exames".
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000