Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
2. Coñecer e analizar elementos básicos do currículo de Educación Primaria e cuestionar criticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa. |
A3 A5
|
B1 B2 B8 B11 B12
|
C5 C8 C16 C17
|
D1 D2 D6 D8 D9 D14 D16 D22
|
3. Deseñar, planificar e avaliar a actividade docente e a aprendizaxe na aula tendendo ás necesidades dos estudantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. |
A2
|
B1 B2 B4 B5 B11
|
C16 C17 C18
|
D2 D8 D13 D14 D15 D18 D22
|
4. Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos axeitados e promover as competencias correspondentes nos estudantes. |
A5
|
B1 B2 B3 B8 B11
|
C15 C16 C17 C18
|
D2 D6 D8 D9 D13 D14 D23
|
5. Lograr unha capacidade de relación e de comunicación, así como de equilibrio emocional nas variadas circunstancias da actividade profesional. |
A4
|
B2 B5 B8 B10 B11
|
C7 C12 C15 C18
|
D9 D13 D17
|
6. Cualificarse para traballar en equipo cos compañeiros e outros profesionais dentro e fóra do centro como condición necesaria para a mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias. |
A5
|
B2 B5 B10
|
C13 C14 C18
|
D9 D15
|
7. Preparar, seleccionar ou construír materiais didácticos e utilizalos nos marcos específicos das distintas disciplinas atendendo aos principios teóricos da globalización e á súa aplicación ás etapas de Educación Primaria. |
A2
|
B1 B2 B4 B11
|
C15 C16
|
D6
|
8. Desenvolver a capacidade para recompilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares apropiados ás características do alumno de Educación Primaria. Controlar e facer o seguimento de proceso educativo e, en particular, de ensino-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias. |
A2 A3
|
B10 B11
|
C7 C16
|
D2 D9 D22
|
9. Utilizar a avaliación, na súa función propiamente pedagóxica e non puramente acreditativa, como elemento regulador e promotor do ensino, da aprendizaxe e da súa propia formación. |
A3
|
B1 B2 B5 B9
|
C9 C12 C16 C18
|
D1 D2 D8 D9 D15 D22
|
10. Potenciar o rendemento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral. |
A5
|
B3 B4 B5 B9 B12
|
C12 C13 C14 C15
|
D2 D8 D9 D13 D15 D22
|
11. Asumir a necesidade do desenvolvemento integral continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica. |
A5
|
B2 B9 B10 B12
|
C9
|
D8 D14 D15 D22
|
12. Comprender que a dinámica diaria en Educación Primaria é cambiante en función de cada estudante, grupo, situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. |
|
B3 B4 B12
|
C7 C11 C12
|
D13 D15 D16 D17 D22
|