2. Coñecer a lexislación que regula as escolas de Educación Primaria e a súa estrutura e os modelos de organización do espazo e materiais.
|
|
B6
|
C1 C8 C9 C16
|
D1 D6 D8 D14 D22
|
4. Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo.
|
|
B2 B4 B10 B11 B12
|
C1 C2 C9 C12 C16 C18
|
D1 D2 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D16 D18 D19
|
6. Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións.
|
|
|
C1 C9 C12
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D14 D15 D18 D19 D21
|
8. Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos en función de diferentes modelos didácticos e das características e necesidades do alumnado. |
|
|
C1 C2 C5 C6 C9 C12
|
D1 D2 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D14 D15 D16 D18 D19 D22
|
10. Participar na definición de proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de control de calidade. |
|
|
C1 C3 C9 C11 C12
|
D1 D2 D7 D8 D9 D14 D18 D19 D22
|