Observación sistemática |
Percepción atenta, racional, planificada e sistemática para describir e rexistrar as manifestacións do comportamento do alumnado. |
30 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7 B11 B12
|
C44 C46 C48 C49 C52
|
D1 D2 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21
|
Observación sistemática |
Percepción atenta, racional, planificada e sistemática para describir e rexistrar as manifestacións do comportamento do alumnado. |
30 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7 B11 B12
|
C44 C46 C48 C49 C52
|
D1 D2 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21
|
Presentación |
Exposición por parte do alumnado ante o/a docente e/ou un grupo de estudantes dun tema sobre contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto... Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo. |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7 B11 B12
|
C44 C46 C48 C49 C52
|
D1 D2 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D11 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D20 D21
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Realizaranse probas sobre os contidos teóricos e prácticos da materia. |
20 |
A2 A3 A4 A5
|
|
C44 C46 C48 C49 C52
|
D1 D2 D4 D7 D13 D14 D16 D18 D20
|
En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT). Coa
finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos,
planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do
curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de
aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta
materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio.
Aqueles estudantes que, por causa xustificada, NON poidan ASISTIR regularmente, deberán presentarse a unha proba escrita e a unha proba oral en francés. Estas probas versarán sobre os contidos da materia e cada unha delas puntuará o 50% da nota final.
As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico. Data do exame ver web da Facultade. |