Guia docente 2024_25
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Bases pedagóxicas da educación especial
   Contidos
Tema Subtema
Bloque I.

Bases conceptuais e marcos de actuación
1. Bases da Educación Especial: concepto, necesidades educativas especiais, normalización, integración...
2. Atención a diversidade, modelo inclusivo para a atención á diversidade.
3. Escolarización e resposta ás necesidades educativas desde contextos inclusivos.
4. Reforzo e adaptacións curriculares (deseño, desenvolvemento, avaliación)
Bloque II.

Procesos de intervención en persoas con necesidades educativas
5. As necesidades educativas referidas as dificultades de aprendizaxe.
6. As necesidades educativas referidas a situacións de desventaxa educativa.
7. As necesidades educativas referidas ás altas capacidades.
8. As necesidades educativas referidas o retraso mental.
9. As necesidades educativas referidas ás dificultades visuais.
10. As necesidades educativas referidas ás dificultades auditivas.
11. As necesidades educativas referidas ás dificultades motóricas.
12. As necesidades educativas referidas ás dificultades psíquicas e conductuales.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000