Bloque I.
Bases conceptuais e marcos de actuación
|
1. Bases da Educación Especial: concepto, necesidades educativas especiais, normalización, integración...
2. Atención a diversidade, modelo inclusivo para a atención á diversidade.
3. Escolarización e resposta ás necesidades educativas desde contextos inclusivos.
4. Reforzo e adaptacións curriculares (deseño, desenvolvemento, avaliación) |
Bloque II.
Procesos de intervención en persoas con necesidades educativas
|
5. As necesidades educativas referidas as dificultades de aprendizaxe.
6. As necesidades educativas referidas a situacións de desventaxa educativa.
7. As necesidades educativas referidas ás altas capacidades.
8. As necesidades educativas referidas o retraso mental.
9. As necesidades educativas referidas ás dificultades visuais.
10. As necesidades educativas referidas ás dificultades auditivas.
11. As necesidades educativas referidas ás dificultades motóricas.
12. As necesidades educativas referidas ás dificultades psíquicas e conductuales.
|