Analizar os diversos modelos de escolarización para os alumnos/as con necesidades específicas de apoio educativo, atendendo ós seus déficits e necesidades. |
|
B3 B9
|
C21
|
D2 D8 D10 D11 D12
|
Desenvolver actitudes positivas cara as persoas con discapacidade, dende unha perspectiva de normalización e integración. |
|
B11 B12
|
C22
|
D12 D14
|
Coñecer e deseñar respostas educativas segundo os modelos teóricos básicos de resposta á diversidade na aula e centro empregando actitudes positivas cara o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. |
A4
|
B3
|
C21
|
D2 D9 D12 D17 D18 D19
|
Coñecemento e aplicación axeitada de instrumentos de identificación de necesidades específicas de apoio educativo e intervencións máis usuais no campo da Educación Especial, así como as estratexias psicopedagóxicas máis axeitadas en cada caso. |
A4
|
|
C7 C21 C22 C30 C32
|
D6 D8 D9 D12
|