Aprendizaxe baseado en proxectos |
Realización e defensa dun informe acerca da identificación, prevención e tratamento dun caso de dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo. |
40 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B3
|
C7 C8 C9 C21 C22 C28 C34 C42 C43 C47 C50
|
D2 D3 D7 D9
|
Os alumnos/as que non acudan regularmente ás clases deberán entregar os proxectos na data límite correspondente a do exame oficial que figura na páxina web da Facultade. Así mesmo, tanto para o alumnado asistente como non asistente para superar a materia será obligatorio ter superado, coa metade da puntuación máxima a acadar en cada caso, as metodoloxías de avaliación especificadas. Os estudantes que non adquiran as competencias da materia, terán unha segunda oportunidade en xullo na data establecida e publicada na Web da Facultade.
As partes da materia superadas na primeira oportunidade, non serán obxeto de avaliación na segunda oportunidade, considerándose polo tanto como aprobadas nese curso académico. Ver datas dos exames na páxina web da Facultade. En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades especificas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT) . Para as materias que forman parte do curso ponte, coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contenidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adpataranse para o alumnado do curso ponte, garantindo en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un portafolios específico na plataforma Moovi, na que se informara das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para o alumnado do curso ponte e profesionais en exercicio.
|