Educational guide 2024_25
Facultade de Educación e Traballo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado * 20 A1
A2
A3
A4
A5
B5
B11
C5
C19
C22
C29
C60
C62
D1
D3
D7
D11
D13
D16
D21
Resolución de problemas e/ou exercicios * 40 B8
B9
C5
C15
C16
C18
C19
C21
C22
C59
D1
D3
D13
D14
D21
Traballo * 40 A3
A4
A5
B10
B11
C5
C16
C17
C18
C21
C23
C24
C29
C32
C36
C59
C60
C62
D2
D3
D8
D9
D14
D16
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

AVALIACIÓN CONTINUA

Para optar á avaliación continua esíxese a asistencia regular de, polo menos o 80%, das sesións de clase, traballos tutelados e titorías de grupos. Para superar a materia será necesario que os estudantes obteñan en cada proba ou actividade obxecto de avaliación como mínimo o 50% da cualificación de cada apartado. Aqueles estudantes que non superen algunha das probas de avaliación poderán recuperalas nas datas oficiais correspondentes á segunda oportunidade, no mes de Xullo, na que se avaliarán as competencias non adquiridas na primeira oportunidade.

AVALIACIÓN GLOBAL

Os estudantes que sigan a avaliación global (estudantes que non cumpren requisitos para a avaliación continua) deben realizar na data oficial, un exame no que se avaliarán todos os contidos teóricos da materia. O exame consistirá na resolución dun caso práctico e/ou preguntas curtas. O alumnado que vaia seguir a avaliación global deberá contactar coa persoa coordinadora da materia para informar da súa situación durante durante o primeiro mes do cuadrimestre para organizar a entrega dos traballos. As porcentaxes son as mesmas que na avaliación continua. Para superar a materia será necesario que os estudantes obteñan en cada proba ou actividade obxecto de avaliación como mínimo o 50% da cualificación de cada apartado

Aquelas e aqueles estudantes que non superen a materia pola modalidade de avaliación continua ou suspendan na convocatoria anterior (maio), poderán avaliarse novamente na convocatoria de xullo, de acordo aos mesmos criterios establecidos na convocatoria anterior. As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose aprobadas, por tanto, nese curso académico.

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)

As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da facultade no espazo 'datas exames'

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000