Guia docente 2024_25
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas Resolución de exercicios ou problemas con solucións adecuadas 30 A2
B2
B3
B11
C8
C10
C19
C21
C22
C23
C30
C61
D1
D2
D7
D9
D12
D13
D14
D16
D17
D19
Traballo tutelado Avaliación dos traballos realizados e entregados polos alumnos/as. Presentación. 30 A2
B2
B3
B11
C8
C10
C19
C21
C22
C23
C30
C61
D1
D2
D7
D9
D12
D13
D14
D16
D17
D19
Exame de preguntas obxectivas Proba con base nos contidos fundamentais da materia 40 A2
B3
C10
C19
C21
C61
D1
D7
D12
D13
D19
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Criterios para superar a materia 1ª convocatoria:

- Alumnado asistente: enténdese por alumnado asistente aquel que asiste con regularidade ás clases (minimo un 80%). Este deberá participar nas tres modalidades indicadas no apartado de Avaliación e será condición indispensable para superar a materia obter en cada unha delas a metade da puntuación.

- Alumnado non asistente: enténdese por alumnado non asistente aquel que non asiste con regularidade ás clases (falta máis dun 20%). Este deberá realizar un exame no que entran todos os contidos da materia, incluídos os abordados nos traballos prácticos. Será condición indispensable para superar a materia obter como mínimo 5 puntos.

Segunda convocatoria:

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose aprobadas, polo tanto, nese curso académico. De non aprobar nesta última convocatoria non se gardarán as puntuacións obtidas nela. Responde ás mesmas esixencias e probas realizadas na primeira convocatoria.

Datas exames:

As datas oficiais dos exames poden consultarse na web da Facultade no espazo exames.

Outras observacións:

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo Social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT).

Esta guía docente anticipa as liñas de actuación que se levarán a cabo co alumnado da materia, concebíndose con certa flexibilidade; en consecuencia, pode requirir algunha rectificación promovida polo grupo de destinatarios real ou pola relevancia de situacións sobrevindas. Así mesmo, achegaráselle ao alumnado información complementaria ou pautas concretas que sexan necesarias en cada momento do proceso formativo.

Esta asignatura enmárcase nunha Facultade comprometida coa sustentabilidade do entorno e das persoas. Partindo do referido, esta asignatura promoverá prácticas educativas baseadas en materiais de baixo impacto ambiental en coherencia cos principios de sustentabilidade (ODS).

Ademais, esta asignatura é English Friendly, o que significa que está deseñada para facilitar a participación e a comprensión do alumnado de fala inglesa. Facilitar materiais e referencias bibliográficas para o seguimento da materia en inglés, se así o demandara o/a estudante internacional. Atenderase en titorías en inglés, se así o demandara o/a estudante internacional. Deseñarase e realizar probas e avaliacións en inglés, se así o demandara o/a estudante internacional.

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para o alumnado do curso ponte grantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico en Moovi que informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000