Cartafol/dossier |
Elaboración de informes de prácticas de avaliación de desenvolvemento motor. |
30 |
|
B2 B3 B11
|
C1 C2 C4 C15 C16 C18 C23 C24 C25 C26 C36 C44
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D13 D15 D17 D21
|
SISTEMA DE AVALIACIÓN CONTINUA (PARA ALUMNOS QUE ASISTEN ao 80% DE CLASESTEÓRICAS E PRÁCTICAS) Para optar por este sistema de avaliación é imprescindible aasistencia ao 80% das prácticas . PROBA OBXETIVA | PORTAFOLIOS | INTERVENCIÓN | 40% (4 puntos) | 30% (3 puntos) | 30% (3 puntos) | Para superar a materia en necesario alcanzar o 50% en cadaapartado obxecto de avaliación. SISTEMA DEAVALIACIÓN PARA ALUMNADO QUE NON ASISTEN A CLASES TEÓRICAS E PRÁCTICAS Para alumnado non asistente ou que non alcanzan o 80% daasistencia, a avaliación de competencias teórica AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS TEÓRICAS 40% | AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS PRÁCTICAS 60% | A avaliación para alumnado non asistente realizarase mediante exame escrito que contén preguntas de desenvolvemento e preguntas tipos test. | As competencias non superadas na convocatoria de xuño poderán superarse naconvocatoria de xullo. As competencias superadas mantéñense. As datas oficiaisdos exames poden consultarse na web da facultade no espazo "datas exames". En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación eTraballo social, esta guía poderá ser adaptada paraatender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnadoadscrito ao programa PIUNE (PAT). É importante a participación nas primeiras sesións da materia para comprender o proceso do seu desenvolvemento. Toda a información necesaria para superar a materia atópase na plataforma Moovi a disposición dos alumnos/as. |