Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
- Analizar o contexto da actual sociedade da información e reflexionar sobre a nova contorna social e educativa que xeran as Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TICs), dando lugar á necesidade de adquirir novas competencias persoais e profesionais en Educación Infantil. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B12
|
C13 C14 C28 C29 C33
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|
- Familiarizarse cos marcos lexislativos que regulan a contorna dixital e coñecer a lexislación aplicable ao uso das novas tecnoloxías na educación infantil |
A5
|
B1 B2 B3 B7 B9 B12
|
C25 C29 C33
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|
- Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicacións educativas |
A3 A5
|
B11
|
C25 C41 C50 C57 C61
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|
- Adquirir conceptos teóricos e habilidades prácticas para o emprego de habilidades que faculten ao alumno no manexo e aplicación dos novos medios tecnolóxicos e dixitais na súa formación continuada e o exercicio profesional |
A2 A4 A5
|
B3 B7 B9 B10 B11 B12
|
C10 C29 C41 C57 C61
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|
- Ser quen de buscar, seleccionar e avaliar ou deseñar e construír materiais didácticos en soporte tecnolóxico adaptados ás características do alumnado e dos contidos de aprendizaxe, así como de realizar unha proposta didáctica de integración curricular en contextos específicos. |
A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B7 B9 B10 B11
|
C25 C28 C29 C41
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|
- Identificar puntos fortes e febles nos materiais dixitais avaliando e determinando as súas posibilidades de integración nos procesos de ensino-aprendizaxe. |
|
|
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|
- Integrar os novos medios de comunicación nos procesos de ensino-aprendizaxe. |
A5
|
B3 B7 B9 B10 B11 B12
|
C41 C50 C57 C61
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|
- Afrontar a producción e adaptación de materiais e recursos tecnolóxicos de forma creativa e innovadora axustándose ás necesidades de contornas específicas. |
A4 A5
|
B11
|
C28 C41 C50 C57 C61
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|
- Desenvolver as capacidades de colaboración, participación activa e traballo en equipa como instrumentos básicos da formación como futuros docentes, e tomar conciencia de que o traballo é unha labor de equipa. |
A2 A5
|
B4 B5
|
C29
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|
- Traballar autónomamente, cun posicionamento académico e unha actitude investigadora ante os procesos educativos en xeral e a educación virtual ou e-learning, en particular. |
A5
|
|
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|