Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
A2 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado |
B4 |
Desenvolver as destrezas asociadas á elaboración, transmisión e xestión do """"saber"""" e """"saber facer"""" adquirido así como dos resultados do seu razoamento crítico |
B6 |
Aplicalas no contexto do futuro académico e/ou profesional; e crear as bases para futuros estudos de postgrao, especializados e/ou multi-disciplinares |
C1 |
Coñecemento das claves e desenvolvemento do ámbito da Xeografía física |
C4 |
Conciencia crítica da relación entre os fenómenos xeográficos, físicos e humanos, a diferentes escalas territoriais |
C8 |
Desenvolvemento e aplicación dos procedementos de traballo de campo |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D3 |
Capacidade de organización e planificación |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D5 |
Capacidade de xestión da información e o coñecemento |