Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoita atoparse a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B1 |
Apreciar a diversidade e a multiculturalidade |
B2 |
Adquirir a habilidade para traballar nun contexto internacional |
B3 |
Identificar aspectos esenciais de culturas e costumes doutros países |
B4 |
Formarse na resolución de problemas |
B5 |
Adquirir coñecementos xerais básicos |
B6 |
Adquirir a capacidade de organizar e planificar |
B7 |
Adquirir a capacidade de tomar decisións |
B8 |
Formarse no deseño e a xestión de proxectos |
B9 |
Adquirir a capacidade de adaptarse a novas situación |
C4 |
Desenvolverse no exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero, nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional, co obxectivo de acadar una sociedade mais xusta e igualitaria. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipas interdisciplinares ou transdisciplinares para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
D3 |
Coñecer os conceptos, teorías e técnicas aplicadas á análise dos actores e relacións internacionais, tanto no ámbito universal coma no rexional, cunha perspectiva tanto histórica coma contemporánea |
D8 |
Ser capaz de aplicar a metodoloxía científica aos retos sociais, políticos, económicos e xurídicos con elemento internacional |
D10 |
Adquirir coñecemento das técnicas, métodos de traballo e análise das ciencias humanas, sociais e xurídicas |