Resolución de problemas de forma autónoma |
Deseño e execución dos pasos de diferentes procesos de resolución de problemas na avaliación psicopedagóxica e curricular. |
30 |
|
B13
|
C1 C3 C4 C9 C10 C11
|
D1
|
Existen dúas modalidades de avaliación: Contínua e Global. Para a avaliación contínua esíxese a todo o alumnado unha asistencia presencial dun mínimo do 80% das sesións (admisible a falta do 20% das horas) ademáis da realización e entrega de tarefas ponderables. Os prazos de entrega das actividades, traballos, etc. serán comunicados o primeiro día de clase coa presentación do programa da materia. É necesario respetalos estrictamente para ser cualificados na avaliación continua. Para a avaliación Global o alumnado non asistente realizará unha proba escrita (data marcada no calendario do mestrado para exames oficiais) sobre todos os contidos traballados. Esta proba estará basada na rigurosidade e profundización dos coñecimentos e competencias acadadas polos alumnos/as na materia. Constará de catro preguntas teórico-prácticas a desenvolver e terá una ponderación de 10 puntos (100% de la nota final). |