Tema |
Subtema |
A Economía como disciplina académica no ensino secundario |
Análise histórico e situación actual. Modalidades, itinerarios, optatividade. A Micro e Macroeconomía no currículo do Bacharelato. Achegas das escolas do pensamento económico ao papel dos axentes económicos e as súas relacións no contexto actual. Globalización, medio ambiente, desenvolvemento sostible nos currículos das materias de Economía no Bacharelato. A empresa coma sistema no currículo de Economía de 2º de Bacharelato: Intencións educativas, obxectivos ou outros elementos prescriptivos. Organización dos contidos. As intencións educativas e os obxectivos escolares. |
O currículo de Economía e Emprendemento |
Metodoloxía e recursos. Proposta de estratexias para o desenvolvemento da creatividade, a iniciativa persoal, a autonomía e a responsabilidade do alumnado na xeración e maduración de iniciativas emprendedoras. Desenvolvemento de proxectos emprendedores en equipo, relacionados co entorno socioeconómico e o perfil do alumnado de secundaria. |
Principios didácticos na ensinanza da Economía. |
Metodoloxía. Identificación de situacións socioeconómicas relevantes para a ensinanza da Economía e proposta de actividades formativas. Didactización de recursos multimedia. Integración das TICS no proceso de ensinanza aprendizaxe. As fontes de información sobre a economía galega e española. Utilización de portais educativos oficiais (IGE, Banco de España...) coma recurso didáctico. Aprendizaxe colaborativo ou cooperativo coma metodoloxía: deseño de actividades de aula. |
Procedementos e técnicas específicas |
Modelos económicos, Táboas estatísticas e series temporais, representacións gráficas, obtención de información, propostas de simulación. Proxecto empresarial. |
As ensinanzas de contido economico-empresarial |
As familias profesionais de Administración de empresas, Comercio e Marketing dentro da Formación Profesional Inicial e no Catálogo Nacional de Cualificacións Profesionais. Ciclos medios e superiores. FP Básica. FP Dual.
Lexislación básica sobre a FP. LOXSE; LOE; Lei Orgánica para a mellora da calidade educativas (LOMCE); Lei Orgánica 3/2020 (LOMLOE); Lei Orgánica 5/2002 de 19 de xuño, das cualificacións e a Formación Profesional; Nova Lei Orgánica de Ordenación e Integración da Formación Profesional. Ordenación académica. Saídas profesionais e situación do mercado laboral. Expectativas da evolución da competencia profesional esixida para os técnicos e técnicos especialistas das familias de referencia. |
Estrutura dun título profesional: |
Do perfil profesional á cualificación. O currículo dos ciclos formativos. Elementos prescriptivos do currículo. A aprendizaxe dos procedementos como eixe organizador da actividade docente. Procesos de ensinanza aprendizaxe. Metodoloxía específica. Proposta de actividades para a aprendizaxe dos contidos conceptuais, procedimentais e e actitudinais. Recursos. Talleres. Equipamento. TICS. |
O módulo do proxecto integrado |
Actividades de desenvolvemento. Identificación das necesidades de información. Elección de fontes de información. Tratamento da información. Redacción de informes. A FCT. Titoría. Obxectivos. Contidos. Avaliación.
|
A avaliación do proceso de ensinanza-aprendizaxe: estratexias e técnicas |
Criterios de avaliación e instrumentos de cualificación escolar. |