Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grado de autonomía |
B1 |
Que os estudantes sexan capaces de desenvolver habilidades de análises, sínteses e xestión da información no sector agroalimentario e do medio ambiente. |
B2 |
Que os estudantes sexan capaces de adquirir e aplicar habilidades e destrezas de traballo en equipo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de desenvolver habilidades persoais de razonamiento crítico e constructivo. |
B4 |
Que os estudantes sexan capaces de adaptarse a novas situacións, con grandes doses de creatividade e ideas para asumir o liderado. |
B5 |
Que os estudantes sexan capaces de desenvolver iniciativas e espírito emprendedor con especial preocupación pola calidade de vida. |
B6 |
Que os estudantes sexan capaces de entender a proxección social da ciencia. |
C1 |
Coñecer e comprender os fundamentos físicos, químicos e biolóxicos relacionados co medio e os seus procesos tecnolóxicos. |
C2 |
Coñecer e comprender os fundamentos básicos de matemáticas e estatística que permitan adquirir os coñecementos específicos relacionados co medio e os procesos tecnolóxicos. |
C3 |
Coñecer e comprender as dimensións temporais e espaciais dos procesos ambientais. |
C4 |
Capacidade para integrar as evidencias experimentais encontradas nos estudos de campo e/ou laboratorio cos coñecementos teóricos. |
C5 |
Capacidade para a interpretación cualitativa e cuantitativa dos datos. |
C6 |
Coñecer e comprender os distintos aspectos da planificación, xestión, valoración e conservación de recursos naturais. |
C7 |
Coñecer e comprender os distintos aspectos da análise de explotación dos recursos ambientais nun contexto de desenvolvemento sostible. |
C8 |
Coñecer e comprender os distintos sistemas de xestión ambiental e de calidade. |
C9 |
Coñecer e comprender o manexo de ferramentas informáticas de aplicación en materia ambiental. |
C10 |
Coñecer e comprender os conceptos relacionados co clima e o cambio global. |
C11 |
Coñecer e Comprender os fundamentos para a elaboración de estudios de impactos ambientais. |
C12 |
Coñecer e Comprender os fundamentos para a xestión ye restauración do medio natural |
C13 |
Coñecer e Comprender os fundamentos para a elaboración, implantación, coordinación e evaluación de plans de xestión de residuos. |
C14 |
Coñecer e comprender os fundamentos dos Sistemas de Xestión Ambiental. |
C15 |
Coñecer e comprender os procesos hidrolóxicos. |
C16 |
Coñecer q comprender os conceptos implicados no tratamiento de solos contaminados. |
C17 |
Coñecer e comprender os parámetros que definen a calidade do aire, o control e a depuración de emisiones atmosféricas. |
C18 |
Coñecer e comprender tódolos conceptos relacionados coas tecnoloxías limpias e enerxías renovables. |
C19 |
Coñecer e comprender os fundamentos de enerxías renovables e non renovables.. |
C20 |
Coñecer e comprender os fundamentos que permitan a identificación e a valoración de costes ambientais. |
C21 |
Coñecer e comprender os fundamentos implicados no deseño e execución de planes de desenvolvemento rural. |
C22 |
Coñecer e comprender os fundamentos da predicción meteorolóxica e a análise de fenómenos climáticos |
C23 |
Coñecer e comprender os fundamentos para o deseño e aplicación de indicadores de sostenibilidade. |
D1 |
Capacidade de análise, organización e planificación. |
D2 |
Liderado, iniciativa e espírito emprendedor. |
D3 |
Comunicación oral e escrita na lingua nativa e estranxeira. |
D4 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma e xestión da información. |
D5 |
Capacidade de resolución de problemas e toma de decisións |
D7 |
Adaptación as novas situacións con creatividade e inovación |
D8 |
Capacidade de razonamento crítico e autocrítico |
D9 |
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar |
D11 |
Motivación pola calidade con sensibilidade polos temas medioambientais |