Guia docente 2024_25
Facultad de Dirección y Gestión Pública
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Socioloxía: Socioloxía xeral
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Estudo de casos Ao longo do curso realízanse diversas probas nas que un alumno/a debe analizar un feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos,
diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución.
20 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B3
B5
C5
C15
D1
D2
D5
Metodoloxías baseadas en investigación O resultado final é froito do compromiso co proxecto e desenvolvemento dun traballo individual previamente *protocolizado e acordado polo grupo. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B3
B5
B6
C15
D1
D2
D5
Prácticas con apoio das TIC Foro no que o alumnado ten que identificar necesidades, problemas e ámbitos de mellora na administración. Aportación de evidencias e proposta de solucións. 10 A1
A2
A3
A4
A5
B2
C4
D6
Foros de discusión Valorarase o interese dos contidos expostos, a rigorosidade na *formulación das preguntas ou exposición de información. Son moi importantes as respostas e participación actividade no foro. 10 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B5
B6
C4
D1
D6
Exame de preguntas obxectivas Probas que avalían o coñecemento que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos/as
seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades
40 A1
A2
A3
A4
A5
B5
C15
D2
 
Outros comentarios sobre a Avaliación


AVALIACIÓN CONTINUA E AVALIACIÓN
GLOBAL

A priori enténdese que todo o
alumnado segue a avaliación continua, cuxo compromiso se adquire coa
participación nas actividades de avaliación. Aquela persoa que desexe
presentarse a unha única proba na data oficial (avaliación GLOBAL) debe
comunicalo segundo indica a normativa durante o primeiro mes desde o inicio do
curso. A avaliación GLOBAL constará dunha proba final xeral coa que é posible
medir tódalas competencias, polo tanto, a proba será diferente á do alumnado de
avaliación continua. A cualificación final do alumnado de avaliación continua
será a media das cualificacións acadadas nas actividades realizadas durante o
curso (60% da nota final) e o exame final (40% da nota final). Para calcular a
nota media é obrigatorio acadar unha puntuación mínima de 4 puntos no exame. Se
non se alcanzan os 4 puntos, a nota que constará na avaliación será suspenso
coa nota numérica que corresponda unha vez obtida a media entre ambas as
partes, excepto no caso de que esta sexa superior a 5, caso en que se
consignará a puntuación de 4,9. A persoa que non se presente ó exame constará
como Non Presentado, aínda que entregase actividades de avaliación continua.

A asistencia ás clases, así como a
actitude, boa disposición e participación nelas teranse en conta positivamente
na cualificación final e matrícula de honra.

As actividades de avaliación continua inclúe
as seguintes metodoloxías: ESTUDO DE CASOS: inclúe actividade 1 (20%), A
actividade 2 (20%) consiste nun proxecto de innovación docente que aplica o MÉTODOS
DE INVESTIGACIÓN
e consiste en realizar unha actividade grupal que require
un traballo previo individual de indagación e traballo de campo. Hai unha PRÁCTICA CON APOIO ÁS TIC (10%)
que se vai realizar co apoio do Persoal de Biblioteca e un FORO /debate
(10%).

CONVOCATORIA
EXTRAORDINARIA

Durante o
mesmo curso académico, manteranse as notas das probas superadas na primeira
convocatoria (ordinaria) para a segunda convocatoria (extraordinaria).
Poderanse entregar probas non realizadas ou suspendidas, excepto aquelas que se
realizaron na aula e non sexa posible recuperar a puntuación relativa á
participación e asistencia.

 



Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000