Exame de preguntas de desenvolvemento |
Proba de avaliación que inclúe preguntas abertas e/ou exercicios, sobre un tema. Os alumnos/as deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñan sobre a materia nunha resposta argumentada. Pódese utilizar para avaliar coñecementos e habilidades. Realizarase unha proba escrita de preguntas de desenvolvemento (PD) durante a fase presencial, na que se avaliarán tódolos temas e contidos da asignatura. |
10 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B3 B4
|
C2 C5
|
D4
|
Presentación |
Exposición por parte do alumnado, de maneira individual ou en grupo, dun tema relacionado cos contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto, etc. A través da presentación pódense avaliar coñecementos, habilidades e actitudes. Realizarase unha presentación (P) que será avaliada durante a fase presencial: a actividade P abarcará tódolos temas e contidos da asignatura. |
10 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B3 B4
|
C2 C5
|
D4
|
Exame de preguntas obxectivas |
Probas que avalían o coñecemento e que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeirou o falso, elección múltiple, emparellamento de elementos, etc.). Os alumnos/as seleccionan unha resposta de entre un número limitado de posibilidades. Realizarase dúas probas escritas de preguntas de preguntas tipo test (PT e PE). PT realizarase durante a fase a distancia relativa ao temas 1,2 e 3 da asignatura e ponderará sobre un 30%. PE realizarase ao final da fase presencial, na que se avaliarán tódolos temas e contidos da asignatura (incluíndo os contidos da fase a distancia e da presencial) e ponderará sobre 30%. |
60 |
A6 A7 A8 A10
|
B3 B4
|
C2
|
|
Se denominamos MED_CON á nota media de avaliación continua, que se calcula como: MED_CON = 0.2*D + 0.3*PT+ 0.3*PE + 0.1*P + 0.1*PD Será necesario obter polo menos o 50% da calificación para superar a materia. No caso de que o alumno non consiga aprobar a materia na convocatoria ordinaria, terá dereito a unha segunda oportunidade de avaliación (convocatoria extraordinaria) nas datas establecidas para ese efecto pola Comisión Académica de Máster. A avaliación da convocatoria extraordinaria realizarase en modalidade a distancia e consistirá nunha única proba escrita que suporá o 100% da cualificación, sendo necesario obter polo menos o 50% para superar a materia. COMPROMISO ÉTICO: Espérase que o alumnado teña un comportamento ético axeitado, comprometéndose a actuar con honestidade. En base ao artigo 42.1 do Regulamento sobre a avaliación, a calificación e a calidade da docencia e do proceso de aprendizaxe do estudiantado da Universidade de Vigo, o emprego de procedementos fraudulentos nas probas de avaliación, así como a cooperación neles implicará a calificación de cero (suspenso) na acta da convocatoria correspondente, con independencia do valor que sobre a calificación global tivese a proba en cuestión e sen perxuicio das posibles consecuencias de índole disciplinaria que puidesen producirse .
No
caso de que exista algunha diferencia entre as guías en galego/español/inglés relacionada coa avaliación prevalecerá sempre o indicado na guía docente en
español. |