Aspectos sociolingüísticos: os marcadores lingüísticos de relacións sociais, as normas de cortesía, as expresións de sabedoría popular, diferenzas de rexistro. |
a) Presentarse aos demais / presentar aos demais: aspecto físico, personalidade, contorna familiar e laboral.
b) Expresar gustos e preferencias.
c) Planificar actividades. |
Aspectos discursivos: ordenar oracións en función da secuencia natural, relacións de causa e efecto (ou viceversa), estruturación do discurso; ordenar o discurso en función da organización temática, coherencia e cohesión. |
a) Preparar presentacións eficaces.
b) Ler e redactar pequenas composicións.
c) Narrar un acontecemento.
d) Contar o argumento dun libro ou dunha película.
e) Facer e atender unha chamada telefónica.
f) Buscar ou explicar o camiño para ir a un lugar.
g) Ir de compras, alugar unha vivenda.
h) Viaxar, coller un tren ou un avión.
I) Outros temas de interese para o desenvolvemento da vida do alumnado.
|
Aspectos interculturais: a vida diaria, as relacións persoais, valores, crenzas e actitudes, linguaxe corporal, convencións sociais, comportamentos rituais. |
a) A vida diaria.
b) As relacións persoais.
c) Valores, crenzas e actitudes.
d) Linguaxe corporal, convencións sociais e comportamentos rituais. |
Estratexias verbais que se utilizan para impedir a incomunicación |
Solicitude de repetición, paráfrase, uso de palabras xerais, aproximación, aclaración, solicitude de axuda. Utilización de palabras "comodín" ou "recheo". |