Valorar o envellecemento activo como o paradigma no que situar as iniciativas de educación do ocio dirixidas ás persoas maiores.
Profundizar nos aspectos teóricos do exercicio e a súa influenza no proceso de envellecemento.
Iniciar ao alumnado nas metodoloxías de investigazón existentes para as problemáticas dos anciáns en relación co exercicio físico.
Iniciarse na investigación das relacións entre ocio e calidade de vida das persoas maiores.
Aprender a realidade sociosanitaria de desenvolvimento da vida das persoas maiores
|
A1 A3 A4
|
B2 B4 B5
|
C2 C3 C7 C8 C9 C12
|
D2 D3 D4 D5
|
Identificar e valorar os recursos de ocio para as persoas maiores (atendendo aos distintos contextos)
Despoñer de datos, informes e recursos que definen as necesidades e demandas das Persoas Maiores
|
A1 A3 A4
|
B2 B4 B5
|
C1 C2 C3 C7 C8 C9 C12
|
D2 D3 D4 D5
|