Seminario |
A dinámica de seminario implica (A) a co-responsabilidade na presentación de lecturas, a participación con cuestións enriquecedoras da reflexión conxunta (Mínimo 1 Presentación, 30%); e (B) a resolución personal de casos prácticos de aplicación dos contenidos teóricos (Mínimo 1 Entrega, 40%). |
70 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B10 B11
|
C5 C8 C9 C12 C13 C16 C17 C19 C20
|
D1 D2 D3 D5 D7 D8 D11 D15 D16 D17
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
EXAME FINAL: resposta a cuestións deseñadas para amosar a capacidade de relación e comprensión dos principais conceptos da materia ou a súa conexión con problemas reais. |
30 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B10 B11
|
C5 C8 C9 C12 C13 C16 C17 C19 C20
|
D1 D2 D3 D5 D7 D8 D11 D15 D16 D17
|
A modalidade de Seminario está fraccionada en dúas cualificacións parciáis de 30% e 40% da nota. As alumnas e alumnos non-presenciais únicamente realizarán as probas do exame finaL, co seguinte criterio de cualificación: COMENTARIO DE TEXTO 50% Exame---50% Podendo alcanzar así o 100% Segunda convocatoria: As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª,considerándose, polo tanto, como aprobadas nese curso académico Data do exame: Consultar a web da facultade. a. En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT) b. Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio. |