Traballo |
O alumnado elabora a través das súas competencias un traballo tutelado no cal amose unha boa estructura, contidos pertinentes, emprego correcto dos termos e actualización documental, cunha entrega e presentación en prazo. |
40 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B13 B14 B16 B17 B18
|
C4 C5 C6 C7 C8 C13 C14 C15 C16 C17 C18 C19 C20 C21 C22 C23 C24 C25 C26 C27 C29 C30 C31
|
D1 D2
|
Observación sistemática |
O alumnado participa de forma activa nas actividades e sesión propostas no escenario docente cunha actitude de interese, responsabilidade e conciencia crítica. |
20 |
|
B3 B7 B8 B9 B10 B17 B18
|
C1 C4 C5 C8 C13 C20 C21 C25 C26 C30
|
D1 D3
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
O alumnado desenvolve de forma lóxica e razoada problemas e/ou exercicios relacionados cos contidos tratados na materia, nos cales valorarase a calidade dos resultados. |
40 |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B13 B14 B18
|
C3 C4 C5 C6 C7 C13 C14 C15 C16 C17 C18 C23 C24 C25 C26 C27 C29
|
D1 D2
|
As metodoloxías e probas que aparecen máis arriba
fan parte da opción de AVALIACIÓN CONTÍNUA. Existe, ademais, unha modalidade de AVALIACIÓN
GLOBAL coas seguintes probas ou metodoloxías: - Exame de preguntas de desenvolvemento (40%) - Traballos (40%) - Estudo de caso (20%) INFORMACIÓN ADICIONAL:
O alumnado deberá realizar as probas, traballos ou exercicios que o profesorado dispoña como imprescindibles. O seguimento realizarase na plataforma Moodle (MooVi, UVigo). A utilización dos materiais postos a disposición do alumnado a través de MooVi deberá respectar os dereitos de autor/a e serán cualificados cun cero calquera proba, traballo, ou exercicios nos que se "copien no sustancial obras alleas, dándoas como propias"(dlerae). Para todo o alumnado especificaranse en MooVi as metodoloxías docentes, e as actividades de avaliación, xunto co calendario de entrega (presencial ou remota). O seguimento individualizado da participación de cada estudante farase a partir das ferramentas propias da plataforma. |