O traballo contempla tanto as partes de traballo autónomo, individual ou *grupal, como probas relativas ao desenvolvemento de devanditos traballos, en concreto:
- Asistencia con aproveitamento ás prácticas e elaboración de informes das prácticas realizadas e realización das probas relativas á sesión práctica (laboratorio ou aula de informática)
- Realización de actividades e cuestionarios visuais descritivos, e entrega e revisión dos mesmos.
- outros opcionais
40
A2 A3
C1 C14 C32
Exame de preguntas de desenvolvemento
Proba escrita, teoría e problemas
60
A2 A3
C1 C14 C32
Outros comentarios sobre a Avaliación
<*p>- A cualificación da avaliación
continua terá un peso do 40% (4 puntos sobre 10) na nota final da
materia, e divídese en dous partes:*p><*p>
Por unha banda, a realización das
actividades e prácticas “*P”, incluíndo entregas/test asociados, correspóndese
a un 15% (5+5+5) da cualificación final (1,5 puntos sobre 10), incluíndo a
participación nas actividades publicadas en *Faitic previamente e para a sesión,
e entrégalas/test solicitadas. Para poder considerar a parte *P na
cualificación final, débense de realizar todas as actividades descritas.*p><*p>
Por outra banda, a realización de
cuestionarios “*Q” descritivos, segundo as instrucións dadas, incluíndo a
participación nas actividades publicadas en *Faitic sobre os sistemas de
vehículos automóbiles, e, así mesmo, a realización e revisión dos restantes
cuestionarios “*Q” expostos polos demais grupos, correspóndese a un 25% (5+5+15)
da cualificación final (2,5 puntos sobre 10). Dentro desta porcentaxe inclúese a realización dunha proba individual de avaliación continua sobre
devanditos cuestionarios *Q, a realizar o mesmo día que o exame final. As
cuestións non serán necesariamente de tipo test, senón tamén poden ser de
resposta curta, e non necesariamente iguais ás desenvolvidas previamente,
senón da mesma tipoloxía. Para poder considerar a parte *Q na cualificación
final, débense realizar todas as actividades descritas, incluída a proba
individual de avaliación continua correspondente.*p><*p>
- O alumnado con RENUNCIA a cualificación
continua, DEBE CONTACTAR CO PROFESORADO para indicar que desexa realizar unha
proba que supla a non realización das actividades “*P” e “*Q”, de tal modo
que dita parte póidaselle cualificar cunha proba específica que terá
lugar na mesma data que o exame final. Esta proba específica abarcará
os contidos relativos ás actividades e prácticas “*P” e as súas entregas/test
asociados e aos cuestionarios “*Q” descritivos (sobre un total de 4 puntos:
1,5+2,5 puntos).*p><*p>&*nbsp;*p><*p>
- A cualificación do exame final terá
un peso correspondente ao restante 60% (6 puntos sobre 10) na nota final da
materia, e poderá ter diversas tipoloxías de actividades de avaliación:*p><*p>
Actividades correspondentes á parte de
CÁLCULO, que será aproximadamente un 75%-85% do exame (4-5 puntos sobre 6,
aproximadamente), e actividades correspondentes á parte DESCRITIVA, que
será aproximadamente o restante 15%-25% do exame (1-2 puntos sobre 6, aproximadamente).*p><*p>
Para considerar ditas actividades
correcta, os cálculos realizados deberán estar claramente xustificados e requirirase exactitude na solución e coherencia na formulación. Así mesmo,
as actividades serán exercicios e/ou cuestións, e estas últimas non serán
necesariamente de tipo test, senón tamén poden ser de explicación breve ou resposta
curta. *p><*p>
A parte de CÁLCULO abarca todos os
contidos relativos ao vehículo e o seu comportamento. A parte DESCRITIVA
abarca non só os contidos de sistemas de vehículos automóbiles (*T1 a *T4)
senón tamén os contidos correspondentes aos temas *T5 de seguridade,
homologación-inspección-reformas, infraestruturas,… e *T6 de vehículos
ferroviarios e material *rodante.*p><*p>&*nbsp;*p><*p>&*nbsp;*p><*p>
No exame final esíxese unha puntuación
mínima de 2,5 puntos sobre 6 para que se poida ter en conta a parte de cualificación
da avaliación continua. En caso de non alcanzarse devandito valor, a
cualificación final será a correspondente unicamente ao exame, sen considerar
a parte de avaliación continua, que se conservará para a segunda edición.*p><*p>
No caso de alcanzar dita puntuación
mínima no exame, a cualificación final será a suma da cualificación do
exame (sobre 6 puntos) e a cualificación das dúas partes, “*P” e “*Q”, da
avaliación continua (sobre 4 puntos), sendo necesario alcanzar un 5,0 para
superar a materia.*p><*div><*p>No caso de VAI, ofrécese a posibilidade de realizar un exercicio adicional de cálculo de prestacións e un traballo descritivo (e a súa exposición) relativo aos sistemas dun vehículo concreto, cunhas puntuacións de 1 punto e 2 puntos respectivamente, quedando así o exame final sobre unha puntuación máxima de 3 puntos (no canto de 6), sendo necesario obter unha puntuación mínima de 1,25 puntos sobre 3 para que se poida ter en conta o exercicio adicional de cálculo (1 punto) e o traballo descritivo adicional (2 puntos), así como a avaliación continua (4 puntos).*p>
<*p>&*nbsp;*p>
Empregarase un sistema de cualificación
numérica de 0 a 10 puntos cun decimal.
* Compromiso ético: espérase que o
alumno presente un comportamento ético adecuado (é coñecedor de devandito
compromiso, tanto da Escola, como do publicado pola Universidade). No
caso de detectar un comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de medios,
incluídos aparellos electrónicos, non autorizados, e outros) considerarase que o
alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso
a cualificación global no presente curso académico será de suspenso (0,0).*div>